Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wilcovv
wilcovv - 24-09-2015 13:06:47
Computers & Telefonie

Verkoopmethode vodafone .

Ik heb laatst ook nog 2 van die gladde jongens aan de deur gehad.
(ondanks mijn zeer echte kassa-nee sticker)
beide een map onder de arm en begon gelijk met een hand te willen geven en of hij even wat mocht vragen over de tv. (wat voor rare jehova's nu weer??)
ik wilde er niks van weten, maar dat moet je uiteraard wel 6 keer duidelijk maken en dan maar de deur dicht doen.
ik snap werkelijk waar niet dan een groot bedrijf als vodafone zich nog hier mee bezig houdt.
denken ze nu echt dat ze de tv-consument hier een plezier mee doen?

beter is zoals reggefiber/kpn/ziggo tegenwoordig doen...
ze mailen/sturen een kaartje dat ze met een informatie-bus/tentje in jouw buurt zijn voor als je info wilt over glasvezel enzo.
dan kan jezelf de keuze maken om daar even 'vrijblijvend' langs te gaan.
ze weten inmiddels wel hoe het zo beter kan hoor.