Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 26-09-2015 10:46:08
Huishouden & Energie

Labels

Ik zie in hun algemene voorwaarden staan dat ze op klachten binnen 14 dagen reageren. helaas zijn ze niet bij een geschillencommissie of webwinkel organisatie aangesloten.

als ze na 14 dagen nog niet reageren, kunt u ze een termijn geven om alsnog goede labels te leveren, en als dat niet kan dan ontbindt u de overeenkomst. wat betekent dat de slechte labels kosteloos naar de webwinkel teruggaan en u krijgt uw geld terug. u kunt gebruik maken van deze voorbeeldbrief klik https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product">hier en dan aanpassen aan uw situatie. doe het per mail. ik heb het gevoel dat elke cent die u aan dit probleem spendeert er een te veel is.

als het om een klein bedrag gaat is er verder niet veel wat u kunt doen. behalve wat negatieve reclame maken op internet. zoals nu.

u kunt ook nog denken aan klachtenkompas.nl en klacht.nl

eventueel gaat u langs.

sprendlingenpark 25
5061jt
oisterwijk

succes ermee.