Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

as
as12007 - 28-09-2015 18:49:20
Computers & Telefonie

Youfone factuur

Voor tolsma: er is een extra bewijs, van de rekening van youfone zelf, dat de beltijden niet kloppen. ik heb een keer naar een servicenummer gebeld van 70 cent + de gewone kosten van mijn abonnement. youfone factureert beiden afzonderlijk, bij de 70 cent wordt niet afgerond en staat een tijd van 6.58, bij de kosten voor mijn abonnement wordt wel afgerond, en wel naar 8 minuten, terwijl dat 7 had moeten zijn. dat lijkt me toch een heel duidelijk bewijs, uit de gegevens van youfone zelf.

en mijn telefoon klopt gewoon qua gesprekstijd. om dat heel zeker te weten heb ik dat nagetrokken door naar de opgeslagen gegevens in de telefoons van de mensen die ik heb geveld te kijken. alles komt op de seconde exact overeen.