Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 28-09-2015 20:08:50
Computers & Telefonie

Tele2 levert niet, maar verkoopt wel

Beste dialet,

wat tele2 bij u doet kan natuurlijk niet.
als ik u was zou ik direct een klacht indienen op de site van https://www.tele2.nl/klantenservice/klachten/">tele2.
u kunt het ook nog aangeven op het forum van tele2 (zie de vorige link).
als ik u was zou ik ze aangeven dat ze nog een week de tijd hebben om het voor elkaar te krijgen of dat u anders verdere stappen onderneemt. meer informatie over wat u kunt doen leest u https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.

de keuze is aan u uiteraard, maar misschien bent u al wel klaar met tele2 na deze ervaring. aangezien tele2 niet levert en dus de aangegane contractuele verplichting niet nakomt kunt u ze ook nog in gebreke stellen, ze een termijn stellen en aangeven dat als ze het niet binnen de door u aangegeven termijn oplossen dat u dan de koop ontbind wegens het niet nakomen van de contractueel aangegane verplichting van de zijde van tele2. meer informatie vind u https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd">hier en https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst">hier.

als ik u was zou ik sowieso compensatie eisen van tele2, dat u nu niet meer bereikbaar bent en uw nummer niet meer kunt gebruiken behoort niet te gebeuren.