Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 29-09-2015 20:52:09
Computers & Telefonie

Ziggo nieuwsgroepen

Het zou ziggo sieren wanneer ze dit expliciet aan hun klanten had vermeld. maar aangezien ziggo niet communiceert met hun klanten en wijzigingen standaard doorvoert zonder klanten op de hoogte stellen, kun je hier nu eenmaal niets aan doen. klagen (wel doen) is vrij zinloos, ziggo heeft niets op met hun klanten, betalen dat 'moet' je en voor de rest is het de bedoeling dat jij jouw mond dicht houdt (al geldt dit voor de meeste bedrijven anno 2015).

het geluk is dat je voor 'n paar euro per maand dit probleem feilloos oplost, eigenlijk niets aan de hand.
dit had je geweten wanneer..