Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 30-09-2015 09:40:26
Elektronica & TV

Stoomstrijkgenerator kapot 1 maand buiten garantie

Nee, dat zou ik niet accepteren, dan betaalt u in feite de inkoopsprijs van het stoomstrijkijzer, dat is lekker verdienen voor philips. u heeft helaas wel de verkeerde weg bewandeld, u had het via de verkoper moeten doen, dan heeft u meer rechten.

wat u nu het beste kunt doen is dit neerzetten bij kieskeurig, daar gaat u eens flink jammeren over dat stroomstrijkijzer, dat het veel te snel stuk is gegaan en zeg dat het u tegenvalt van philips dat ze het strijkijzer niet kosteloos repareren.
juist een printplaat moet langer meegaan.

het is het proberen waard. weet niet of het lukt.

anders kunt naar mijn mening beter een nieuw kopen. googel eens op 'stoomstrijkijzer aanbieding'. genoeg keus. u hoeft niet perse een philips want zoals u gemerkt heeft geeft dat merk geen garantie op een goed product.