Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
dunyadaisy35 - 30-09-2015 12:34:55
Geldzaken & Recht

Bonprix, beetje vreemd..

[quote=zoekster schreef op woensdag 30 sep 2015, 12:19]ik bestel ook wel eens bij bonprix. het moet daar allemaal binnen de lijntjes lopen, anders zijn ze helemaal 'van slag'. ook als je iets aan de klantenservice vraagt, krijg je vaak overal antwoord op behalve op de vraag.
aan de andere kant moet ik wel zeggen dat het op zich een betrouwbaar bedrijf is en de prijs kwaliteit verhouding is naar mijn menig goed.

zelf kies ik altijd voor achteraf betalen, dan heb ik meer controle over alles. het kost wel 90 cent extra, maar liever dat dan onrustig moeten wachten of je alles wel teruggestort krijgt.

ik beaam het dat de prijs/kwaliteitsverhouding er prima is en heb ook nog nooit eerder een klacht over hun gehad, maar naast mij lees ik zo enorm veel klachten op dit moment.
en dat achteraf betalen is heel slim, dat is ook absoluut iets waar ik wat mee kan hierin heb ik mijn lesje wel geleerd.
bedankt voor je antwoord.