Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 30-09-2015 13:13:37
Elektronica & TV

Stoomstrijkgenerator kapot 1 maand buiten garantie

Alweer: volgens de consumentenwetgeving als gemeld in boek 7 van het burgerlijk wetboek dient u als het idee bestaat dat een aankoop defect is terwijl dat niet verwacht had mogen worden zich primair te wenden tot de verkoper.!! naar mijn mening mag je verwachten dat een printplaat niet stukgaat, ook al is dat buiten de termijn van de fabrieksgarantie. nog anders gezegd: als consument heeft u feitelijk niets te maken met fabrieksgarantie. dat is meer een probleem voor de verkoper. dit geldt niet als u het strijkijzer heeft gekocht mij de groothandel (bijv. makro). bw art 7:17. let op, de winkelier mag wegens het gebruik wel het gebruik deels aanrekenen bij herstel.

mijn advies dus: op naar uw winkel.