Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 30-09-2015 20:52:44
Computers & Telefonie

Tele2

Hoi linda,

wat ontzettend vervelend dat je zoveel problemen ervaart met onze diensten. op het moment dat wij hier een melding van krijgen, zullen we uiteraard alles op alles zetten om de situatie te verbeteren. het laatste wat we willen is je natuurlijk kwijt raken als klant. ik weet natuurlijk niet precies welke stappen je allemaal al met ons doorlopen hebt, maar ik kan je verzekeren dat wij echt alleen maar kosteloos opzeggen aanbieden op het moment dat wij de situatie niet meer kunnen verbeteren. als de kwaliteit niet is wat je van ons kan verwachten is het namelijk beter om afscheid van elkaar te nemen, hoe vervelend dat ook is. toch ben ik erg benieuwd wat er allemaal geprobeerd is om de situatie te verbeteren. ik begrijp dat jou een nieuw modem is toegestuurd? is er verder ook een monteur langs geweest? en is er ook verteld wat de oorzaak is van het probleem? ik ben benieuwd!
wist je trouwens dat je ons ook via social media een berichtje kunt sturen?
wij zijn zowel actief op twitter ( @tele2nederland) als op facebook
(https://www.facebook.com/tele2nederland)


groetjes, fleur van tele2