Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 30-09-2015 22:22:46
Auto & Vervoer

Fabrieksfout

Normaliter heeft u drie maanden garantie op een reparatie. bij een defect dient u wel degene die de reparatie in eerste instantie heeft uitgevoerd in de gelegenheid te stellen het defect te verhelpen. u kunt dus niet zomaar naar een andere garage gaan en vervolgens claimen bij de andere garage.
ik begrijp dat de reparatie wel goed was uitgevoerd maar dat bleek dat de gebruikte (merk?) onderdelen een defect vertoonden.
het is maar de vraag in hoeverre de garage daarvoor aansprakelijk gesteld kan worden. redelijkerwijs kan van de garage wel verlangd worden dit probleem aan te kaarten bij de leverancier van de onderdelen.niet redelijk is om te verlangen dat de garage dit allemaal maar kostenloos moet doen.