Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 02-10-2015 10:29:38
Computers & Telefonie

Chinese webshop aanschaf

[quote=sjoppie schreef op vrijdag 2 okt 2015, 08:42][quote=1953 schreef op vrijdag 2 okt 2015, 02:06]tsja...voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. goedkoop is duurkoop! lekker voor eventueel garantie als die bestaat naar chinees recht. dan nog niet over de inklaringrechten (o.a. btw, invoerrechten etc.) bij de douane te spreken.

snap het gewoonweg niet waarom specifiek bij een chinese webshop in china uw aankoop te gaan doen.
het was zeker niet om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, ts schrijft dat de telefoon te duur is om het erbij te laten.

lijkt me wel waarom bestel je anders een telefoon in china. je weet dat je geen recht op garantie hebt zoals dat hier geldt. heb eens op die site gekeken en inderdaad de telefoons zijn daar nogal wat goedkoper dan dat ze hier kosten. oftewel een duur toestel willen hebben voor een zo laag mogelijke prijs wel of geen garantie (kan ook namaak produkt zijn zoals vaak gebeurt in cina). kan ook zijn dat ts een chinees toestel wil hebben die in europa niet op de markt zijn verwacht dan echter niet een toestel die aan de europese of nederlandse richtlijnen voldoet waardoor er kans bestaat dat bepaalde apps net werken en of wifi/netwerken niet goed functioneren.

voor ts.
je kan het toestel toch gewoon op eigen kosten terug sturen binnen 90 dagen na aankoop en dan wordt deze gratis gerepareerd. dit staat te lezen op hun website.