Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-10-2015 19:25:30
Geldzaken & Recht

Anwb winkel

Frutseltje schreef op vrijdag 2 okt 2015, 18:55: ja, na drie keer en niet in de betreffende winkel wat jij suggereerde. maar gewoon het reguliere telefoonnummer, afgaande op de antwoorden die jij geeft zou ik bijna denken dat je op één of andere manier betrokken bent met het bedrijf....ik zie niet wat het uitmaakt welk nummer er gebeld is. bij die winkel staat een telefoonnummer, als dat een algemeen nummer is dan bel je dat nummer. de informatie die ze geven is hetzelfde. mijn punt is dat volgens u allemaal aan de anwb ligt, terwijl ze wettelijk niet eens geld terug hoeven te geven.

ja ze zijn wat traag met e-mail beantwoorden, er zitten overigens wel twee weekend dagen tussen, maar een beller is altijd sneller. de anwb kan er vervolgens niets aan doen dat u ver van hun winkel woont. en het is ook niet vreemd dat het verschil terugstorten niet kan, administratief is dat best lastig namelijk.

in ieder geval fijn dat u uw geld terug hebt ontvangen.

sarcasme aan/ klopt trouwens dat ik bij de anwb werk, ik heb elif dan ook laten ontslaan.... beetje de rest van het bestaan van onze nieuwe winkel gratis paraplu's weggeven, wat denkt ie wel?