Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 02-10-2015 19:52:14
Huishouden & Energie

Contract vroegtijdig opzeggen bij slechte service?

Beste secricible,

zoals u zelf ook al aangeeft wordt het contract dat is afgesloten (voor 5 jaar) door zowel u als de leverancier/verkoper nagekomen. daarmee is er dus geen sprake van een wanprestatie of iets dergelijks waardoor u het contract zou kunnen opzeggen.
ik verwacht dat uw rechtsbijstandsverzekering u hetzelfde gaat vertellen.
buitengewoon storend en niet fijn dat u met enige regelmaat wordt lastig gevallen met een rekening voor de extra sensoren welke u destijds heeft gekregen (en wat al lang is afgehandeld).
geen idee welke actie u al ondernomen heeft, mocht u het nog niet gedaan hebben dan zou ik als ik u was een klacht bij het desbetreffende bedrijf indienen en ze vriendelijk doch dringend verzoeken om dit voor eens en voor altijd op te lossen. uiteraard ook de vraag erbij of men dit de manier vind om met klanten om te gaan.
levert dat niets op dan zou u ook nog kunnen kijken of ze zijn aangesloten bij een branche vereniging om daar uw beklag te doen.