Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hereistom
hereistom - 02-10-2015 21:27:03
Computers & Telefonie

Veranderen van provider

Bijna hetzelfde meegemaakt met tele2!
verhuizing doorgegeven, krijg netjes bevestiging!
dag voor verhuizing ineens bericht dat de verhuizing is geannulleerd!
ik gelijk bellen, blijven ze volhouden dat de verhuizing is geannulleerd!
ik zeg ga toch echt verhuizen, moet de hele procedure opnieuw en duurt twee maanden voor ik aansluiting heb op nieuwe adres!
niet geaccepteerd dus en meteen opgezegd, ook daar weer bevestiging van!
maar kreeg later weer rekening en zeggen ze dat er niks is opgezegd!
ik heb niks betaald en mijn poot stijf gehouden.
incassobureau alle bewijzen gestuurd en die gaven mij gelijk!
administratie is een zooitje bij tele2!
ben blij dat ik van ze af ben en zit nu lekker bij vodafone thuis, beter en nog goedkoper ook!