Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 03-10-2015 21:21:48
Computers & Telefonie

Pakket niet ontvagen

Beste grazy58,

de verkoper, 'dit is tv', is verantwoordelijk voor de verzending van uw bestelling. deze verantwoordelijkheid eindigt pas op het moment dat u uw bestelling in ontvangst hebt genomen.
welke partij de verkoper hiervoor inschakelt is de verantwoordelijkheid van de verkoper net zoals of de bestelling wel of niet correct bezorgd wordt. uitzondering hierop is het geval waarbij u de vervoerder hebt aangewezen (http://wetten.overheid.nl/bwbr0005290/boek7/titel1/afdeling2/artikel11/geldigheidsdatum_16-09-2015">burgerlijk wetboek 7, artikel 11).

als u de vervoerder niet heeft aangewezen dient u de verkoper er dus op aan te spreken, laat de verkoper maar bewijzen dat u de bestelling ontvangen heeft. kunnen ze dat niet en willen ze niet opnieuw leveren dan ontbindt u de koopovereenkomst en eist uw geld terug.
meer informatie wat u dan kunt doen leest u https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd">hier.