Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-10-2015 13:15:58
Huishouden & Energie

Zitkussen nieuwe bank voldoet niet

Update

vanmorgen de wekker gezet om op tijd naar delft te kunnen gaan.....
daar aangekomen bij de klantenservice prima geholpen door een medewerkster die daadwerkelijk ook met de klant meedenkt. de wachttijd bedraagt idd 32 dagen, maar mijn klacht had per direct als spoedbehandeling doorgekoppeld moeten worden naar het filiaal. zij heeft de woonafdeling gebeld en ik kon gelijk naar "boven" komen om het kussen om te ruilen voor een exemplaar uit de showroom (nieuw model, stond hoog tegen de wand geplaatst, geen klanten in gezeten, geen kleurverschil) ik zal het nog sterker vertellen, ik heb niet eens een bon hoeven laten zien, mijn verhaal voldeed.
zo kan het dus ook!

iedereen bedankt voor de constructieve tips!