Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 04-10-2015 15:32:52
Computers & Telefonie

Veranderen van provider

Hoi afkopen,
wat vervelend zeg, dat we je niet konden aansluiten op ons netwerk.
het is vervelend voor ons en voor jou dat het zo is gelopen.
we kijken altijd na of we kunnen aansluiten.
als er ooit op de woning een isra-punt is geweest zegt onze database dat er aangesloten kan worden en dat we het signaal kunnen doorzetten van de wijkcentrale naar de woning. helaas komt het soms voor dat isra-punten worden verwijderd/dichtgemaakt. dit kan komen door verbouwingen en aanpassingen van de woning, etc.. er zijn verschillende redenen voor. daarom kunnen wij ook niet altijd zien of het isra-punt nog actief is werkend is, maar we zien wel dat de lijnen er naar toe lopen. we willen je graag meer hierover uitleggen. kan je alsjeblieft een bericht op onze facebook-wall plaatsen of ons een twitter bericht sturen @tele2webcare.
we helpen je graag verder daar. groet, ben