Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wehkamp_webcare - 08-10-2015 14:29:29
Elektronica & TV

Moet ik verzendkosten betalen bij defect product

Goedemiddag, ik zie dat het reeds is opgelost.

ter toelichting: wij hebben onze eigen afspraken met postnl. dit houdt in dat de bezorger dient te controleren of het artikel onbeschadigt is overgekomen, omdat we het artikel anders niet aan onze klant leveren. de bezorger moet bij schade het product direct retour wehkamp sturen, dan kunnen wij een nieuwe levering starten. we willen immers geen kapotte tv's leveren.

na controle mag de bezorger de klant pas vragen om te tekenen, aangezien je tekent voor goede ontvangst. en om deze reden dienen wij een klacht in bij de vervoerder. de bezorger heeft in deze een belangrijk deel van zijn werk verzuimt, en dat kost klanten. we zijn in ieder geval blij dat je de klacht bij ons gemeld hebt.

voor verder contact verzoek ik je ons rechstreeks te benaderen. dit kan via socialmedia@wehkamp.nl, of via onze facebook pagina en/of twitter account.

met vriendelijke groet,
webcare team wehkamp