Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hollandsnieuwe
hollandsnieuwe - 08-10-2015 15:11:47
Computers & Telefonie

Ontbinden telefoon abonnement ivm slecht bereik

[quote=scoefer schreef op donderdag 24 sep 2015, 20:23]ik heb een contract afgesloten bij hollandsnieuwe maar de laatste tijd ondervindt ik veel problemen met het netwerk. hierover heb ik een klacht ingediend en er is via de mail toegegeven dat de dekking van het netwerk niet goed is op de opgegeven postcode. nu mag ik het contract ontbinden maar moet ik wel het telefoon abonnement afkopen. mogen ze dit zomaar eisen?

beste klant,

vervelend dat het bereik op uw postcode niet optimaal is. in zo'n geval hoeft u inderdaad het sim only-abonnement niet af te kopen. dit is voor het toestel wel het geval. het toestel is simlockvrij en functioneert wel naar behoren. het toestel kan alleen binnen zichttermijn retour gestuurd worden.

het spijt me je niet anders te kunnen informeren. mocht u nog eens vragen hebben, u kunt ons bereiken via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/ of via hollandsnieuwe op facebook en twitter.

vriendelijke groet,

hollandsnieuwe