Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 09-10-2015 10:25:23
Elektronica & TV

Moet ik verzendkosten betalen bij defect product

[quote=wehkamp_webcare schreef op donderdag 8 okt 2015, 14:29]

met vriendelijke groet,
webcare team wehkamp

netjes opgelost van wehkamp lijkt me.

als jullie dit nog lezen, zet er dan nog maar een paar klachten betreffende postnl bij:


dit soort dingen komen namelijk echt heel vaak voor bij post nl. dit is wel een van de slechtste en ongemotiveerde post bedrijven van nederland. altijd van die ongeïnteresseerde asociale bezorgers.
zo vond een berzorger er het hier vorige maand genoeg om het pakket in de lift van de flat te zetten, en op de goede verdieping te klikken. en hebben we er ook een die na meerdere klachten bij post nl nog steeds alle pakketten voor de flat bij een persoon op de eerste verdieping aflevert, en bij de rest een briefje in de bus doen dat ze het daar op kunnen halen.

daarnaast blijkt na een jaar op dit forum, ook dat ze gebruik maken van de ontwetendheid van de consument om hun eigen slechte omgang met pakketten en zelfs interne diefstal weg te wuiven.