Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 09-10-2015 18:10:12
Computers & Telefonie

Nummerbehoud

[quote=janutwildervank schreef op vrijdag 9 okt 2015, 14:36]

als ik het goed begrepen heb van een hollandse nieuwe medewerker dan zit het probleem bij de vele aanvraag en om deze nieuwe abbonnementen over te schrijven, ze hebben en achterstand.
als dit zo is hollandse nieuwe even mensen inhuren en de achterstand wegwerken.

beste janutwildervank,

zie ook de link naar een andere vraag in mijn eerdere antwoord.
ik betwijfel of het kwestie is van 'even mensen inhuren en achterstand wegwerken' is bij hollandsenieuwe. aangezien hollandsenieuwe en vodafone allebei vodafone als moederbedrijf hebben zou het een fluitje van een cent moeten zijn. de berichten van de problemen bij nummerovername bij hollandsenieuwe die ik zie gaan vooral over de nummerovername van vodafone en niet over de nummerovername van andere telecomaanbieders. dat vind ik wel verdacht.
het zal mij niet verbazen als klanten er door de overstap van vodafone naar hollandsenieuwe financieel op vooruit gaan. dat betekent dus dat als hollandsenieuwe (dochter van vodafone) zegt dat ze bij dubbele abonnementskosten de abonnementskosten terug betalen (overigens eerst zien en dan terug betalen) u als klant nog te lang vast zit aan de hogere kosten van uw vodafone abonnement. hier zit voor mij toch een luchtje aan van 'de boel flessen'.
qua regelgeving is het vrij simpel, de telecomaanbieders moeten het binnen 10 dagen regelen. dat is ruim voldoende, zo moeilijk is het niet.
mocht het u in problemen brengen dan kunt u nog een klacht indienen bij https://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in?gclid=cipon7xitcgcfrgngwodxvoo2a">consuwijzer.
het probleem van de nummerovername van vodafone naar hollandsenieuwe speelt al geruime tijd, het verbaast mij dan ook dat er vanuit de telecom autoriteiten nog niet is ingegrepen.