Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kh
khjg91 - 12-10-2015 21:34:42
Computers & Telefonie

Phonehouse lost probleem niet op

Toen ik dit schreef, was ik vooral boos op de phonehouse inderdaad.

ik heb zojuist weer een e-mail gekregen. het zit zo:

de phonehouse wilde voor mij een aanvraag doen bij tmobile om mijn abo te verlengen. zij krijgen op dat moment een melding dat die aanvraag al is gedaan door tmobile zelf of een andere partij (wie of wat werd niet vermeld). maar ikzelf heb dit nooit gedaan. zo lang die aanvraag niet is geannuleerd, kan ik mijn abo niet verlengen.

de phonehouse kan dit echter niet voor mij annuleren, maar in de winkel konden zij ook mijn aanvraag voor de verlenging niet annuleren. het is mij na een half uur gelukt om dit via te telefoon te regelen, maar ik kan nog niet zien of dit daadwerkelijk is gelukt. op de website van de phonehouse staat nog steeds dat mijn order niet verwerkt kan worden en op de website van tmobile staat mijn abo voor 2015-2017 al klaar.

bij tmobile werd mij echter verteld dat een dergelijke aanvraag van een verlenging door een andere partij dat de phonehouse niet in het systeem staat. ze hebben het mij zelfs laten zien en ik had inderdaad niets aangevraagd. zij kunnen dat dus ook niet voor mij annuleren.

het lijkt er dus op alsof er wel 'iets' is, maar het is niet duidelijk waar.

en het enge is dat ik zelf nooit iets heb aangevraagd. ik weet dus niet waar ik terecht moet voor die annuleren en ik hoop dat hier iemand is die mij daar wel mee kan helpen. ik ben ontzettend bang voor de gevolgen.