Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkhh - 12-10-2015 23:37:07
Computers & Telefonie

Phonehouse lost probleem niet op

U stelt in uw vraag het volgende:
ik heb donderdag geprobeerd mijn abonnement via phonehouse te verlengen. vandaag, maandag, nog niks gehoord.

blijkbaar hebt u iets dus wel iets gedaan. van belang is wat u hebt gedaan en bij wie. wanneer phonehouse zegt dat er bij tmobile iets is aangevraagd, terwijl tmobile aangeeft dat ze dat niet kunnen traceren denk ik dat je even hard moet aankloppen bij de phonehouse om uitleg/bewijs dat u dat bent geweest.. bewijs vanuit tmobile dat er niets is aangevraagd zou uw situatie erg kunnen helpen.