Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kh
khjg91 - 13-10-2015 09:49:51
Computers & Telefonie

Phonehouse lost probleem niet op

Sorry als ik onduidelijk was. ik schreef onder invloed van de adrenaline.

ik had maandag niets gehoord dus ik ben er zelf achteraan gegaan. de phonehouse wilde me echter niet helpen terwijl het probleem duidelijk bij hun lag.

ik heb zojuist tmobile aan de lijn gehad en zij kunnen maar een aanvraag in het systeem zien en dat is die die phonehouse heeft gedaan. het probleem moet dus bij de phonehouse liggen.

ik heb zojuist een bevestiging van mijn annulering gekregen en ik wacht even totdat dat ook bij tmobile is doorgevoerd. dan ga ik bij tmobile zelf proberen te verlengen want de service is daar vele malen beter.

ik weet nog steeds niet wat er is misgegaan maar ik ga uit van een fout van de phonehouse. wel jammer dat je het als klant dan zelf mag oplossen.

ik hoop in ieder geval dat de volgende iets aan dit topic heeft