Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-10-2015 12:06:41
Computers & Telefonie

Schimmige dienstverlening kpn

Heeft u uw klacht al op klachtenkompas.nl gezet? dat lijkt mij de beste insteek. vertel vooral de bevindingen van linda luid en duidelijk.
vervelend dat de een dit zegt en de ander dat.

zomaar van een contract af kunt u niet. u kunt wel eerst een ingebrekestelling sturen waarin u de problemen aangeeft. vervolgens geeft u een termijn waarbinnen de problemen moeten zijn opgelost. zo niet, zo stelt u dan ontbindt u de overeenkomst. verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 14 dagen.
meestal komt er dan wel wat actie van de andere kant.
heeft u de chatberichten van linda bewaart? dat zou heel handig zijn ivm bewijs dat het bij kpn niet helemaal goed gaat, of dat men in ieder geval met twee monden spreekt.