Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-10-2015 13:35:25
Geldzaken & Recht

Bol.com

Bol.com is de tussenschakel en voelt zich daarom nergens meer verantwoordelijk voor. ik vrees dat het zo wel mag, al is het wel wat vreemd omdat bol.com de site en betaling regelt.
probeer er toch met klaas vaak uit te komen. als dat niet lukt zou u via webwinkel keur waar ze bij zijn aangesloten een klacht kunnen indienen.
het is geen goed keurmerk helaas, ze hebben wel een geschillencommissie, maar die stelt als ik het zo zie, niet zo veel voor.

het probleem van de lakens krijg ik niet duidelijk uit uw verhaal, dat moet je waarschijnlijk in het echt zien om te begrijpen.

uw rechten: als er iets mis is met de lakens, iets wat u gezien de overeenkomst niet zou mogen verwachten, dan heeft u recht op herstel of vervanging, zodat u alsnog de overeenkomst correct wordt nagekomen. kan de verkoper dat niet bieden, dan mag u de overeenkomst ontbinden. het moet dan dus gaan om een ondeugdelijk product. dat de lakens al zijn gewassen, maakt vanuit juridisch oogpunt niet uit.