Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 14-10-2015 12:54:04
Geldzaken & Recht

Bol.com

[quote=gerritaltena schreef op woensdag 14 okt 2015, 10:12]bla bla
bol. com is niet de verkoper van dit stuk bedtextriel net als marktplaats niet de verkoper is als je iets daar aanschaft. bol.com is de markthal en klaas vaak is het markt kraampje zeg maar.


yolande1962:
bij een defect aan een product binnen de eerste 6 maanden na aankoop moet de verkoper dit kosteloos repareren of bewijzen dat u het defect heeft veroorzaakt.

doen ze geen van beide, dan kan u de koop ontbinden en uw geld terugeisen.

het beste is om een mail of brief te sturen (niet bellen!) met daarin de eis om binnen 15 dagen na ontvangst met een oplossing te komen voor dit probleem. de oplossing bestaande uit een reparatie, nieuw dekbed of uw geld terug. mochten ze hier niet mee akkoord gaan of binnen 15 dagen niks van zich laten horen dan zal u de koop overeenkomst ontbinden.

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie">https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

in het geval van ontbinding van de koopovereenkomst hangt het van de betaalmethode af hoe u uw geld terug krijgt. met een creditcard of paypall kan je dit terug laten storten. met ideal zal je het toch echt van klaas vaak zelf terug moeten krijgen. eventueel via het keurmerk van hun webwinkel, een klacht bij bol.com of anders de rechter.

als je een rechtsbijstand verzekering hebt dan kan je bovenstaande allemaal vergeten en meteen hun bellen.