Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 02-11-2015 10:04:55
Computers & Telefonie

Dit is tv

Bekend probleem hier. zie ook hier:
http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=dit+is+tv&id=153&vhash=c749c73j">http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=dit+is+tv&id=153&vhash=c749c73j

als je rechtsbijstand hebt meteen hun er op zetten,
niet meer bellen of ook maar iets betalen, dit is onderdeel van hun verdien model. je ben er mooi met 149€ ingestonken

stuur een email met daarin de eis dat ze binnen 14 dagen met een oplossing komen (werkend product of uw geld terug). en ook de telefoonkosten terug boeken.

hier reageren ze uiteraard niet op, en je kan na die 2 weken dus juridische stappen nemen en aangifte doen. de hoop is dat na genoeg aangifte's de politie hier eindelijk eens wat aan gaat doen.


je hebt trouwens het recht om alles wat je via internet koopt 14 dagen zonder opgaaf van reden terug te sturen voor volledige teruggaaf van het aankoop bedrag. https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand">https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand hierbij gaan ze er ook van uit dat je de kans moet krijgen het product te testen. als hiervoor een zegel verbroken moet worden dan veranderd dit niks aan dit feit. en ook niet aan de garantie.