Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-11-2015 16:44:53
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

Hoi repe1stee1,

hier heb je een uitspraak van de http://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/taxation/vat/key_documents/legislation_proposed/com(2012)206_en.pdf">europese commissie (engelse pdf), pagina 7 waarbij ze aangeven dat terugbetalingen zijn toegestaan.

beetje technisch, maar beltegoed saldo is een vorm van een "multipurpose voucher" (mpv), waarbij je een dienst pas afneemt bij gebruik, geld storten of opbouwen is dus geen dienstverlening je moet er dus op kunnen vertrouwen dat je die diensten ook kunt gebruiken, als dat niet zo is, bijvoorbeeld omdat de provider stopt met het aanbieden, heb je recht op een terugbetaling. dat maakt elke argument die een provider kan aanvoeren als bezwaar op creditering.

de voorwaarden waar providers nog steeds naar verwijzen zijn dus niet rechtsgeldig, die zijn enkel toepasbaar op beltikken en bundels.

ik heb een bruin vermoeden dat tmobile dit ook al heeft ontdekt en daarom dus snel af wil van deze contracten ;)

je kan ze ook vragen om het saldo om te zetten naar je nieuwe abo. telfort doet dat bijvoorbeeld als je van prepaid naar abo gaat.