Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-11-2015 13:15:39
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

Sweetnala schreef op maandag 2 nov 2015, 14:06: sinds 2008 heb ik een flex abonnement bij t-mobile. vandaag kreeg ik een mail (met zeer beperkte informatie) dat mijn huidige abonnement wordt omgezet naar een stel samen en stel bij.

hierop direct contact gehad met t-mobile. in de loop der jaren heb ik namelijk enkele honderden euro's opgebouwd in mijn beltegoed. volgens t-mobile is dit nu pech voor de klant, en ben je dit kwijt. volgens hun is de tegemoetkoming dat je dus nu een ander abonnement krijgt.

dit is in mijn ogen een vreemde situatie, aangezien ik een abonnement ben aangegaan met daaraan verbonden het levenslang meenemen van het beltegoed. hier maakte ze zelfs promotie over en was destijds een reden om voor dit abonnement te kiezen. het wijzigen van het contract en daarbij het opgebouwde beltegoed laten verdwijnen is dus compleet onrechtmatig, ze hebben namelijk een levenslange garantie afgegeven voor het behoud van het beltegoed.

in mijn ogen kunnen ze dus niet zomaar het abonnement wijzigen en zeggen, jammer maar helaas. ik zie hier namelijk voor mij geen voordelen in, alleen voor t-mobile zelf. ik heb tot op heden op mijn klachten geen gepaste oplossing gekregen en ben voornemens mijn rechtsbijstand in te schakelen.

graag hoor ik hoe jullie hierover denken en tips zijn meer dan welkom. bedankt!

ook ik heb vandaag deze email ontvangen, maar was al wel een klein beetje op de hoogte.
drie weken geleden stapte ik een t-mobile winkel binnen en kreeg dit verhaal te horen. ik ben toen in de winkel zelf gelijk aan het bellen geslagen om duidelijkheid te krijgen. hier werd mij na een erg lang keuze menu en vervolgens 5 telefonisten verzekerd dat ik mij niet druk hoefde te maken en moest wachten op het voorstel. deze kreeg ik dus vanochtend binnen waarop ik dus wederom ben gaan bellen. de dame aan de helpdesk beloofde gouden bergen maar na wat doorgevraagd te hebben kam zij daar niet meer uit. ik werd doorverbonden met iemand van commerciƫle zaken (onze lieve heer mag weten wat dat nu weer inhoud) en mijn gouden bergen verdwenen als sneeuw voor de zon.
iedereen bij t-mobile is zeer begaan met me maar kunnen helaas niks doen.
we hebben het hier over een bedrag van 744,43 en een punten saldo van 1632.
ik hoop heel erg op een reactie en moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in t-mobile.