Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 05-11-2015 15:14:23
Vrije tijd & Tuin

Oplichting via viagogo

Als ik lees: tickets voor concerten, sport, theater bij viagogo, een online ticket marktplaats. koop en verkoop klopt het feit dat dit een wederverkoper is.

ik snap dat er iets moet worden verdiend aan deze tickets en ik dacht dat dit de servicekosten betrof. ik vind het belachelijk dat u in de onderstaande bevestiging aangeeft dat een ticket 73,78 euro kost, terwijl op vrijdag jl. ontvangen ticket een prijs staat van 45,90 euro. ik verwacht van u een plausibele uitleg, want anders ga ik dit eens navragen bij bijv. kassa of de consumentenbond. ik ben immers nu ca. 100 euro kwijt aan andere kosten dan de kosten van 2 kaartjes.

u kunt wel verwachten dat u een uitleg krijgt, en het bij de hele wereld navragen, maar u heeft zelf gekozen voor deze manier van bestellen en bent akkoord gegaan met de verkoopprijs, dus ......... jammer, helaas, zonde, spijtig en meer.