Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 05-11-2015 16:11:22
Elektronica & TV

Garantie

[quote=mein33 schreef op donderdag 5 nov 2015, 15:43]

als deze bemiddelingsmethode in strijd zou zijn met de wet dan heeft u een punt, maar vooralsnog is dit alleen maar een veronderstelling van u en daar komt niemand iets verder mee.
ing levert geen product.
ing verwijst alleen naar een leverancier waar met korting een product kan worden gekocht.
de leverancier levert het bestelde product en verstrekt ook de garantie die bij het product hoort.
bijv. bol.com verwijst op dezelfde wijze naar veel producten met korting welke via hun site worden aangeboden, maar welke door een ander geleverd worden met garantie. (naar eigen en probleemloze ervaring).



dat zij ik inderdaad in de eerste reactie. het hangt er dus vanaf of ing dus zelf het product verkoopt op hun site, of dat ze alleen een voucher systeem of iets dergelijks hanteren. er zijn dus 3 opties:

1:het product is dus wel in de webwinkel van hk verkocht via een voucher systeem en hk is dus verantwoordelijk.
2:ing heeft een andere winkel in dit laten verkopen met een voucher systeem, dan is deze winkel verantwoordelijk.
3:ing heeft het product zelf verkocht en is zelf verantwoordelijk.

het zou op de bon moeten staan wie verantwoordelijk is.

meer info:
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie">https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
kopje: fabrieks- of verkopersgarantie.