Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 05-11-2015 23:06:02
Computers & Telefonie

Iets vreet mijn datategoed op

Het is me nu duidelijk waarom u de du teller heeft geïnstalleerd.
heeft u mogelijk nieuwe software op de pc geïnstalleerd en staat alles op automatisch updaten op de pc?
u zou ook nog eens bij opstarten kunnen kijken of allerhande programma's mee opstarten en dus op de achtergrond blijven meedraaien.
heeft u t-mobile al geconfronteerd met de verschillen tussen hun internet manager en uw du teller?