Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 06-11-2015 18:35:59
Elektronica & TV

Garantie voorwaarden

Als de verkoper uw verhaal gelooft/aannemelijk vindt, dan heeft u recht op kosteloze vervanging of herstel, ongeacht wat de fabrikant aan garantie heeft gegeven. dan wordt dit gezien als een non-conform product, een product dat niet beantwoordt aan de overeenkomst, wordt ook wel een ondeugdelijk product genoemd.

bij non-conformiteit heeft u verder niets met de fabrikant te maken, omdat u de koopovereenkomst met de verkoper heeft. die moet het dan voor u in orde maken. helaas gebeurt het regelmatig dat de verkoper zich achter de ideeën van de fabrikant schaart. maar die fabrikant moet dan wel beweren dat het uw schuld is dat het glas is gesprongen. en doet die dat ook?