Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 10-11-2015 11:00:36
Garantie & Verzekeringen

Hersteladvies "verzekeren is vooruitzien.nl"

@marnix345

gelukkig dat u daar niet verder op bent ingegaan. ik zie ook op het net dat u er verder ingedoken bent.

het verhaal over de drukke tussenpersoon is flauwekul. u moet het zo zien. die tussenpersoon heeft zijn provisie over uw polis al lang en breed binnen.

hij is verplicht gratis voor u naar die polis te kijken en te onderzoeken wat daarmee beter kan en u daarover te adviseren. daar heeft hij uiteraard geen zin in, want hij zal door u ook nog geconfronteerd worden met een klacht over het slechte advies van destijds.

dus wat doet hij? hij verkoopt uw gegevens aan een zogenaamd onafhankelijke club, dus vangt nog eens, die u zogenaamd onafhankelijk gaat adviseren wat u zou moeten doen. en oh wonder, die adviseur weet wel iets beters. dat dat bij hetzelfde bedrijf is als waarvan het "onafhankelijke" advies vandaan komt, is "puur toevallig".

en voor dat advies zou u dan ook nog moeten betalen.

ik heb geen mening over de producten van gfh giro, maar het gaat mij om de doortrapte werkwijze.

spreek uw tussenpersoon en de verzekeraar hierover aan en eis van hen een gedegen hersteladvies.

en zoals gezegd, dien een klacht in over die werkwijze van de "adviseur".