Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
inguljan - 11-11-2015 22:21:30
Voeding & Gezondheid

Aanmaning hello fresh

[quote=akkerdistel schreef op woensdag 11 nov 2015, 19:09]hoe heb jij deze 'gratis' box van jouw zoon ontvangen?

mijn zoon had een abonnement bij hellofresh en mocht iemand blij maken met een gratis box. degene die een "gratis" box ontvangt moet zelf een 2e box kopen. dat heb ik gedaan. het beviel prima. de weken erna heb ik elke week een box ontvangen. op de site staat dat je elk moment kunt pauzeren. dat heb ik gedaan omdat ik alleen thuis was. toen ik een klacht indiende hebben zij mijn "accounts" gedeactiveerd. dan kunnen ze en doen ze het wel. vandaag kreeg ik de nummers van de 2 boxen. maar wanneer ik op de site kijk zie ik maar 1 account. dit is wat hellofresh hier op antwoordt: "jij kunt in je account inderdaad alleen je klant nummer zien. als klant heb je verder informatie niet nodig vandaar dat deze nummers niet zijn opgenomen in je account."