Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 13-11-2015 06:24:47
Computers & Telefonie

Emailserver van kpn zakelijk gestopt

[quote=rian schippers schreef op donderdag 12 nov 2015, 20:27]zakelijk. onze uitgaande email server (smpt) van kpn is onlangs zomaar door kpn stopgezet. dit zou kpn zelf veel geld opleveren( wij hoorden via via dat het hun 20 miljoen zou opleveren)
onze uitgaande mail doet het niet meer.
voor kpn -zakelijke klanten is dit niet zomaar even verholpen.via ons werk (optiek)hebben wij verschillende bestelprogramma's die via de mail van kpn lopen en die blokkeren nu.
vervolgens wil de is group (internedservices te purmerend) de nodige aanpassingen niet doen in ons email en domeinnaam, waardoor wij naar een ander bedrijf moet uitwijken, die wel de juiste "poorten" heeft.zodat we hopelijk binnenkort zakelijk weer kunnen bestellen.
dit overstappen en regelen duurt aan aantal dagen.
kan kpn dit hun zakelijke klanten zomaar aandoen?
omdat wij zelf niet zoveel verstand hebben van computers, moeten wij onze externe computerexpert inschakelen om alles weer op de rit te krijgen, wat natuurlijk de nodige onkosten met zich mee brengt.
zijn wij de enige gedupeerde ??
wat kunnen wij doen om te laten weten dat we het er niet mee eens zijn wat kpn ons aandoet??

er zal wel meer achter zitten. maar het lijkt mij vrij simpel, contract is contract. dus kijk wat daar in staat en confronteer ze daar mee als ze niet leveren wat is afgesproken.