Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Emailserver van kpn zakelijk gestopt
[quote=marita567 schreef op vrijdag 13 nov 2015, 07:35]hallo rian schippers .
lees dit eens goed door en kijk of uw hier iets mee kunt doen .
er staan een aantal optie`s .
http://zakelijke-community.kpn.com/t5/internet/ontvangen-e-mail-kpn-mbt-be%c3%abindiging-smtp-relay/td-p/4269">klik hier
vr,gr.
het komt dan hierop neer dat u gebruik moet maken van: pop.kpnmail.nl en mail.kpnmail.nl standaardpoorten (110/143 en 25).