Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 15-11-2015 12:36:33
Computers & Telefonie

Exporteren van de huidige mailboxen naar ...

[quote=freya schreef op zaterdag 14 nov 2015, 16:35]
@diumenge

zóveel topantwoorden.....het moeten allemaal wel kanjers zijn..... ;-)


het heeft bijna een week langer geduurd voordat het effectief bij kpn kon starten. oorspronkelijke planning 5 november jl., werd uiteindelijk woensdag 13 november jl. was al tot de conclusie gekomen dat er geen signaal doorkwam. daar moest ook een monteur voor komen om het te concluderen, die naar de wijkcentrale pelikaanweg, daar bleek dat de patch wel was ingeplugd, alleen diegene die heeft gedaan had zicht vergist in de telling en de patch elders ingeplugd. nadat het goed was ingeplugd ging alles in een stroomversnelling.

e-mail van ziggo stopte ook daadwerkelijk in de nacht van 3 november jl.: geen e-mail meer met xxx@ziggo.nl. uit het oog, uit het hart van ziggo!

ondertussen ook al een vervangend tv-ontvanger arriss 2952 ontvangen per koerier.