Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jarivla - 15-11-2015 15:56:28
Computers & Telefonie

Startknop

[quote=gerritaltena schreef op zaterdag 14 nov 2015, 16:47][quote=janf43 schreef op zaterdag 14 nov 2015, 14:51][quote=aurora1 schreef op donderdag 12 nov 2015, 13:40]mogelijk heeft u iets aan de http://www.easytechguides.com/nl/windows-8-start-knop-probleem.html">klik hier gegeven tips.
anders eventueel foutcontrole laten lopen of systeemherstel doen, als dit laatste niets oplost kunt u het weer ongedaan maken.

dit is de enige reactie die enig hout snijdt. de rest van de antwoorden slaat nergens op.

janf43@: pardon?! u bent niet eens de vraagsteller.

afgezien daarvan, vraagsteller heeft de oplossing extern gevonden, ik ben wel benieuwd hoe dat is opgelost resp. wat er aan de hand was. dus graag nog een reactie van vraagsteller.

nadat windows 10 is terug gezet naar windows 7 kon het antivirusprogramma van kaspersky verwijderd worden.
daarna is windows 10 opnieuw geïnstalleerd en werkt alles weer perfect.