Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

allet
allet - 17-11-2015 00:19:52
Elektronica & TV

Ziggo tv

Henkhh ik was dik tevreden met wat ik had en dat is mij nu ongevraagd afgenomen. ik kan en wil niet een nieuwe kabel of versterker aanschaffen. ik vind uw antwoord niet klantvriendelijk, wél erg ziggo gericht.
de smartcard is geactiveerd, wat ik al noemde, alle mogelijke opties zijn gedaan en ziggo laat het naar mijn mening afweten