Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 17-11-2015 10:11:52
Elektronica & TV

Ziggo tv

[quote=allet schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:19]henkhh ik was dik tevreden met wat ik had en dat is mij nu ongevraagd afgenomen. ik kan en wil niet een nieuwe kabel of versterker aanschaffen. ik vind uw antwoord niet klantvriendelijk, wél erg ziggo gericht.
de smartcard is geactiveerd, wat ik al noemde, alle mogelijke opties zijn gedaan en ziggo laat het naar mijn mening afweten

u was misschien tevreden met wat u had echter u heeft wel een vrij nieuwe samsung tv en waarschijnlijk full hd. op deze tv wilt u neem ik aan ook een goed beeld hebben zoals iedereen dat wil. u wilt ook alle zenders kunnen ontvangen. om aan deze steeds hoger wordende eisen te kunnen voldoen zal ziggo continu en blijvend onderhoud/verbeteringen moeten uitvoeren. wellicht was u tevreden over uw signaal maar u bent niet de enige klant. en omdat u tevreden was zou ziggo maar geen onderhoud hoeven uit te voeren.
de eisen van de doorvoer van tv en internet signalen worden steeds hoger en kwalitatief beter echter om al deze verbeteringen ook in huis te krijgen zal de klant ook moeten meewerken en zelf zorgen voor goede bekabeling in huis.
in uw geval was nieuwe bekabeling (nu) niet nodig maar heel simpel uw smartcard opnieuw activeren. maar als de eisen van de klanten steeds hoger worden zoals alle zenders in hd en steeds sneller internet zal ook u in de toekomst mogelijk afhankelijk zijn van nieuwe bekabeling in uw huis.
het meest simpele voorbeeld is de aansluiting van randapparatuur op uw tv: was ooit coax werd toen scart en is nu hdmi en of u dit nu wel of niet wilt het zal wel moeten.
en nee ik werk niet bij ziggo maar ben wel een tevreden klant.