Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 18-11-2015 11:40:42
Computers & Telefonie

Telefoongebreken

Die wettekst is er wel als het gaat om een richtlijn.

art 7:21 lid 3

de verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.

het gaat er dus om wat een redelijke termijn is en hoe ernstig de overlast is die u van de 2 weken zonder uw telefoon. dat is discutabel.

(de verplichtingen uit lid 1 is de reparatie overigens)