Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-11-2015 14:02:06
Computers & Telefonie

Ziggo helpdesk

@carola.83, klopt.

@elburgzuid. mocht u geen telefoonkosten willen maken, dan zou u het kunnen proberen via de mailformlier. (eerlijkheidshalve worden die soms erg laat/niet beantwoord)

een alternatief is wellicht het probleem op het ziggoforum neer te leggen, soms kunnen forumleden aldaar u verder helpen.
(misschien zelfs hier?)
een enkele keer helpt een ziggowebcare de klant ook verder op het forum. dat is wel een groot verschil met upc. op het forum van upc werden klanten doorgaans heel snel door webcare geholpen, dat is nu nog maar sporadisch.

facebook kan ook nog uitkomst brengen, daar helpt de webcare wel.