Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wiheda
wiheda - 19-11-2015 08:17:42
Auto & Vervoer

Sparta slechte klantenservice. vragen worden niet beantwoord

[quote=edrick3 schreef op woensdag 18 nov 2015, 13:22]hallo wiheda,

.....op een speedboot met blauw kenteken kan je geen proefrit maken.....
die vat ik even niet ....

als de fiets ná aanschaf niet bevalt is dat héél vervelend, maar daar kun je de verkoper/maker natuurlijk niet (altijd) op aanspreken.

als je met een accu te weinig km kan maken kan dat verschillende oorzaken hebben: https://www.sparta.nl/alles-over-elektrische-fietsen/accu-en-actieradius">klik
accu met te weinig capaciteit aangeschaft.
je dealer zou daar uitsluitsel over moeten kunnen geven.
35 km lijkt me voor een moderne fietsaccu inderdaad aan de lage kant.

voor de belbus:
schrijf naar postbus 3000, 1200 cs in hilversum. of mail naar belbus(at)vara.nl

suc6

de speedboot is zo'n gevalletje mobiel veranderd het woord en even niet opletten.
moet dus speedbike zijn.
dank je voor het adres