Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorisw - 19-11-2015 16:19:49
Auto & Vervoer

Sparta slechte klantenservice. vragen worden niet beantwoord

[quote=wiheda schreef op woensdag 18 nov 2015, 09:24]op een speedboot met blauw kenteken kan je geen proefrit maken. zoals ik heb geschreven werkt de dealer mee, maar kan niet de uitstekende gelaste kop verwijderen. dan moet hij deze er af slijpen.

als het een fout in de fiets is is het toch echt de dealer die het moet afhandelen. als hij het niet zelf kan is hij de interface naar sparta. niet de eindklant. sparta heeft hoogstwaarschijnlijk helemaal niet de organisatie om direct met eindgebruikers te communiceren. daarom werken ze samen met dealers.