Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 20-11-2015 18:19:15
Voeding & Gezondheid

Hellofresh niet verzenden toch betalen

Had u via uw account de leveringen gepauzeerd? is dat dan niet (meer) in uw account te vinden?
mij is onduidelijk hoe lang een lid de leveringen kan pauzeren, wel lees ik in de av (vluchtig gekeken) over account deactiveren dat dat voor 10 dagen kan en er wordt verwezen naar de deactiveringsregels.
https://www.hellofresh.nl/algemene-voorwaarden/">klik hier.
in de av kan ik zo snel niet het woord "pauzeren" vinden, wel bij veelgestelde vragen. daar staat geen maximale periode vermeld maar wel wordt genoemd wegens bijv. vakantie of zakenreis.
verder lees ik nog iets over de woensdagavond vóór de levering van de volgende box meldingen over wijzigingen doorgeven.
in de av kunt u ook het e.e.a. lezen over herroepingsrecht.
ik zou dus eerst maar controleren wat u precies gedaan heeft in uw account en de regels doorlezen om zeker te zijn van "dat wat u dacht" ook klopt.
voortaan zou ik een screenprint maken van wat u in uw account wijzigt.