Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rv
rvbalen - 20-11-2015 18:44:45
Voeding & Gezondheid

Hellofresh niet verzenden toch betalen

Zeker, het lijkt me duidelijk dat ik door de regels geen poot heb om op te staan en daar komt bij dat ik zelf ooit akkoord ben gegaan met deze regels. het is wat betreft het pauzeren het woord van hellofresh tegen het mijne. ik kan me herinneren dat ik de boxen voor langere tijd heb gepauzeerd, maar dat kan ik natuurlijk niet bewijzen. feit blijft dat het een onbestendig gevoel geeft dat hellofresh je tot woensdag de kans geeft je bestelling aan te passen en je pas op donderdag op de hoogte brengt van je aankomende levering. minstens net zo vervelend is de starre houding van hellofresh als je ze benaderd om een oplossing te zoeken. ze zetten je klem en persen er nog een boxje uit.

niet zo heel handig van een bedrijf van dit formaat. bij een normale oplossing had ik graag klant gebleven, want zoals ik al eerder zei was ik erg tevreden met ze. nu zal ik nooit meer wat van de afnemen. na enige actie op social media etc heb ik reeds meerdere twijfelaars weten te overtuigen niet met dit bedrijf in zee te gaan. erg zonde, hun gebrek aan klantvriendelijkheid scheelt ze alleen door dit geval al honderden euro's. nu begrijp ik dan ook dat hellofresh maar niet winstgevend kan worden en moeite heeft met het vasthouden van klanten.