Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-11-2015 18:58:02
Computers & Telefonie

Ziggo helpdesk

Bij upc was het zo dat je met mobiel bellen duurder uit was dan met een vaste telefoon . ook werd je via email vaak eerder geholpen .
weet niet of dat bij ziggo nu ook zo is .
zelf bel ik een helpdesk liever niet , daar je vaak erg lang in de wacht staat .
er zitten een paar goeie tussen , maar er zitten er tussen die er een potje van maken . niet zelden dat je je net opgewaardeerde prepaid hoort leeg lopen voordat je überhaupt iemand aan de lijn hebt .