Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 20-11-2015 22:30:36
Computers & Telefonie

Klacht tele2

@gino,

ik weet eerlijkheidshalve niet of ik al 4g heb. er is mij bij de abo start gezegd: "binnenkort is 4g uitgerold". mijn samsung is best wel snel qua internet dus het zou best kunnen dat ik al wel 4g heb.

heeft u al contact gehad met tele2? en wat was hun reactie? kunt u iets vinden in "mijntele2"?

overigens, ik heb praktisch overal een zeer goede tot bruikbare dekking qua gesprekken, toch kom ik nog geregeld op enkele plaatsen waar ik totaal geen bereik heb, zeker binnen, maar dan heb ik buiten ook een verminderd bereik. mogelijk is dat te wijten aan het grensgebied waar ik woon.

als iemand mij kan vertellen hoe je ziet of je 3g of 4g hebt, graag.

is er een manier om mijn contract te ontbinden zonder kosten?
dat denk ik niet.
desnoods mijn mobiele telefoon weer inleveren?
als u al uw abo zou kunnen stoppen, zult u toch het telefoondeel (=afbetaling) moeten betalen, u zou voor een gebruikte telefoon ook geen nieuwprijs betalen.